چگونه می توان پخش زنده (لایو) را در اینستاگرام انجام داد؟
ویژگی Live (پخش زنده ) که از ویژگی های بخش Instagram Stories است ، به شما امکان می دهد فیلم ها را به صورت بلافاصله با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.
اساسی ترین ویژگی متمایز پخش زنده اینستاگرام از سایر برنامه های پخش زنده این است که به محض پایان پخش زنده ، پست ها نیز ناپدید می شوند. بنابراین دیگر فرصتی برای تماشای آن ندارید.
علاوه بر ویژگی Live Broadcast ، اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا در قسمت پیام رسانی مستقیم ، عکس ها و فیلم های از دست رفته را مانند Snapchat برای یکدیگر ارسال کنند.
ویژگی عکس و فیلم گمشده از امروز برای همه کاربران شروع به استفاده می کند ، اما ویژگی پخش زنده در هفته های آینده در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. بیایید نگاهی دقیق به این دو ویژگی جدید بیندازیم.
قابلیت پخش زنده در اینستاگرام به شما کمک می کند تا فوراً با پیروان خود تعامل برقرار کنید. با چند قدم فاصله از دوربین استوری های اینستاگرام می توانید به صورت مستقیم بروید ، بعد از پایان پخش جریانی مستقیم ، ویدیو به طور خودکار از بین می رود. با تشکر از این وضعیت ، پیروان شما بلافاصله شروع به تماشای شما می کنند تا پخش مستقیم شما را از دست ندهند.
نحوه کارکرد ویژگی پخش زنده در استوری های اینستاگرام را می توانید از فیلم زیر مشاهده کنید.
چگونه ویدیوی زنده را به اشتراک بگذاریم؟
پخش مستقیم ویدئو در اینستاگرام در واقع بسیار ساده است ، شما باید صفحه را به سمت راست در Instagram بکشید تا دوربین خود را باز کنید ، Live Broadcast را انتخاب کنید و Start Live را کلیک کنید.
نحوه به اشتراک گذاری ویدئو زنده
پخش مستقیم در اینستاگرام ممکن است یک ساعت طول بکشد و با شروع پخش مستقیم ، دنبال کنندگان شما یک پیام اطلاعاتی دریافت می کنند تا دنبال کنندگان شما بتوانند به جریان مستقیم شما بپیوندند و با شما تعامل داشته باشند.
در طول پخش مستقیم ، می توانید قسمت نظرات را باز بگذارید یا پیامی را پخش کنید که همه ببینند. بنابراین ، همانطور که پیروان شما می فهمند شما به راحتی کدام موضوع را پخش می کنید ، تعامل بیشتر خواهد بود.
سایر کاربران اینستاگرام از کجا می دانند که شما Live هستید؟
از آنجا که فیلم های اینستاگرام بلافاصله پس از پایان پخش زنده حذف می شوند ، دنبال کردن بهترین پخش زنده و پخش مستقیم کاربران اینستاگرام که دنبال می کنید به همان اندازه مهم می شود.
سایر-کاربران-اینستاگرام-زنده-چگونه شما را در هوا می شناسند
گزینه Instagram Discover بلافاصله نشان می دهد کاربرانی که به صورت زنده در استوری های اینستاگرام خود زندگی می کنند در حال حاضر در زیر حساب های نمایه خود زندگی می کنند و پربیننده ترین پخش های زنده در بالا نشان داده می شود. با کشیدن صفحه به چپ و راست قادر خواهید بود بین پخش های مستقیم جابجا شوید.
بنابراین ، چگونه مارک ها باید از ویژگی پخش زنده اینستاگرام استفاده کنند؟
1- تشکیل جلسه پرسش و پاسخ در دفتر
پخش جریانی مستقیم یکی از بهترین روش های تعاملی است که برای پاسخ به س questionsالات پیروان خود ایجاد کرده اید. به این ترتیب پیروان شما این فرصت را دارند که در پشت صحنه با همکاران خود تعامل داشته و درباره شرکت یا محصول س questionsال کنند.
2- اطلاعیه ها
رسانه های اجتماعی یک خیابان دو طرفه با ترکیبی است. وقتی به دنبال کنندگان خود گوش می دهید و برای آنها محتوا به اشتراک می گذارید ، بهترین بازخورد را دریافت می کنید.
وقتی محصولات جدید یا اعلامیه های جدید را با پخش مستقیم جشن می گیرید ، محصول جدید خود را به سراسر جهان اعلام خواهید کرد. به عنوان مثال ، نیسان New None آخرین مدل خود را به طور زنده در نمایشگاه خودرو اعلام کرد.
3- پشت صحنه
بسیاری از مارک ها در حال حاضر داستان های اینستاگرامی خود را در مورد آنچه در پشت صحنه مارک هایشان می گذرد به اشتراک می گذارند. به لطف ویژگی ویدیوی زنده اینستاگرام ، بسیاری از مارک ها ، افراد مشهور و تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی با استفاده از تصاویر پشت صحنه تعامل قوی تری با پیروان خود ایجاد می کنند.
4- مصاحبه ، مصاحبه
البته از همه انتظار نمی رود که با افراد مشهور مصاحبه یا مصاحبه کنند ، اما می توان مصاحبه های مختلفی با همکاران من یا نمایندگان بخش یا کارشناسان حوزه های آنها انجام داد. به عنوان مثال ، شما می توانید با طراح خود مصاحبه کنید که جدیدترین محصولات شما چگونه طراحی کرده اند و می توانید مصاحبه های مختلفی با وبلاگ نویسان معروف داشته باشید.
5- مطالب تجربی
با Live Video می توانید موارد جدید و هرگز امتحان شده ای را ایجاد کنید تا تفاوت و آگاهی ایجاد کنید.
800 هزار نفر فیلم هندوانه ضبط شده و منفجر کننده Buzzfeed را تماشا کردند که قبلاً به صورت زنده از فیس بوک پخش می شد و این ویدیو به 11 میلیون بازدید رسید.
ناپدید شدن عکس ها و فیلم ها در Instagram Direct
ویژگی دیگری که اینستاگرام امروز ارسال کرده است عکس ها و فیلم های گمشده ارسال شده به اینستاگرام دایرکت است. به طور خاص ، اینستاگرام یک قدم به Snapchat نزدیک است. اینستاگرام با به روزرسانی ها و نوآوری هایی که انجام داده تعداد کاربران اینستاگرام دایرکت را از 80 میلیون به 300 میلیون نفر افزایش داده است.
نحوه کار فیلم و عکس های از دست رفته در Instagram Direct را می توانید از فیلم زیر مشاهده کنید.
چگونه عکس ها و فیلم هایی را که در اینستاگرام ناپدید می شوند ، ارسال کنیم؟
برای ارسال عکس ها و فیلم هایی که در اینستاگرام ناپدید می شوند ، دوربین را به سمت راست بکشید و یک عکس یا فیلم بگیرید ، سپس روی پست کلیک کنید.نحوه ارسال-ناپدید شدن-عکس-و-فیلم-در-اینستاگرام
پس از کلیک کردن روی پیکان ارسال ، می توانید عکسهای خود را به گروههای ایجاد شده قبلی یا دنبال کنندگان و مخاطبین خود ارسال کنید. هنگامی که کاربران آنچه شما ارسال کرده اید مشاهده می کنند ، این تصاویر از صندوق های پستی آنها حذف می شود. همچنین می توانید عکس های صفحه گرفته یا بازپخش کرده باشید.
امروز ، آخرین به روزرسانی منتشر شده توسط اینستاگرام را با شما به اشتراک گذاشتم. در این پست ، چگونه پخش زنده را در اینستاگرام انجام دهیم؟ چگونه عکس ها و فیلم هایی را که در اینستاگرام ناپدید می شوند ، ارسال کنیم؟ همچنین ، مارک ها چگونه باید از ویژگی پخش زنده اینستاگرام استفاده کنند؟ سعی کردم به سوالات شما پاسخ دهم