ضرر خرید فالوورهای جعلی و پسندیدن های جعلی اینستاگرام
اینستاگرام ستاره درخشان دوره گذشته است. با تسریع در خرید فیس بوک ، تعداد کاربران فعال روز به روز در حال افزایش است ، ما می بینیم که چقدر از محیط زیست ما موثر است تا آمار. هر روز به شخصی برخورد می کردم که می گفت “من هم اکنون در اینستاگرام می فروشم". حالا همه در اینستاگرام یک فروشگاه دارند ، آن را در اینستاگرام نشان می دهند و در واتساپ می فروشند. اینستاگرام به یک کانال عالی برای مشاغل کوچک تبدیل شده است. خوب، مشکل کجاست؟ اینستاگرام به دلیل طمع ما در حال تبدیل شدن به یک رسانه زباله است. بگذارید کمی درباره اتفاقات برای شما بگویم.
استفاده از هشتگ ها با ربات ها و خرید لایک های جعلی
در حالی که اینستاگرام برای همه شناخته شده نبود ، استفاده آنها از هشتگ کاملاً مثر بود. افرادی که از اینستاگرام استفاده می کردند با دقت از هشتگ استفاده می کردند. آن اکوسیستم امکان ورود هشتگ هایی مانند #tbt (که اکنون به طور بی معنی استفاده می شوند) را به زندگی ما امکان پذیر می کند. با رشد اکوسیستم ، افرادی که بیشتر دنبال لایک می روند شروع به دستکاری این هشتگ ها می کنند. خصوصاً در آن زمان ، تأثیرات هشتگ ها در گذشته باعث آب دهان مردم می شد. هنگامی که پستی را که یک سال پیش منتشر کرده اید ویرایش یا نظر می دهید و هشتگ جدیدی وارد می کنید ، به بالای صفحه هشتگ مربوطه می رسید و دید و لایک بیشتری می گیرید. در نتیجه سو abuse استفاده ، اینستاگرام این ویژگی را مسدود کرد. خوب کرد با این حال ، مردم هنوز هم می توانند ساعت ها روی هشتگ ها بگذرانند ، احتمالاً به دلیل صدها مقاله ای که در آن زمان نوشته شده است.
می توانم بگویم که 90٪ استفاده از هشتگ بی معنی است . در زیر ، به عنوان مثال ، بیشترین پست ها را می توانید هنگام جستجوی هشتگ های # مبلمان و #abiye مشاهده کنید. تقریباً هیچ یک از آنها کاری با این موضوع ندارند. خوب یعنی چی؟
ضرر خرید فالوورهای جعلی و پسندیدن های جعلی
ضرر خرید فالوورهای جعلی و پسندیدن های جعلی
در نگاه اول ، ممکن است این را بگویید. فرقی نمی کند ، مردی که به دنبال مبلمان است پست دندانپزشک را می بیند و شاید تصمیم بگیرد دندان هایش را تمام کند. من به این می خندم ، اما چنین وضعیتی وجود دارد. کسانی که این پست ها را دوست دارند افراد واقعی نیستند ، همه ربات هستند. کسانی که عکس دندانپزشکی را که عکس روی هشتگ مبلمان قرار داده است دوست دارند ، چکمه هستند. زیرا حساب های ربات برای بدست آوردن فالوور و پسندیدن و افزودن خودکار لایک ، هشتگهای متداول مورد استفاده را هدف قرار می دهد. بنابراین چکمه ها مانند چکمه ها هستند. هیچ چیز واقعی وجود ندارد.
لایک های خودکار از حساب های جعلی یا ربات چاپ می شوند تا این پست ها در میان اصلی ترین پست ها باشند. بنابراین ، ممکن است 5000 نفر از اولین پست حساب جدید افتتاح شده خوششان آمده باشد. پیروان تقلبی هستند ، موارد پسندیده جعلی هستند … آیا کسانی که این مارک ها را مدیریت می کنند هرگز فکر نمی کنند؟ چرا من در اینستاگرام هستم؟
بزرگترین آسیب خرید لایک های جعلی
ابتدا به اهداف افتتاح حساب بازگردیم. “من چیزی را در اینستاگرام می فروشم” با این حال ، در این مرحله ، آنها هیچ كاری نمی كنند جز اینكه برای چند كاری كه به جای فروش چیزی نرم افزار ربات می نویسند ، درآمد کسب كنند. آژانس هایی نیز وجود دارند که این کار را انجام می دهند. حالا بگذارید اسم آنها را نگویم. این آژانس ها با لایک های جعلی مشتری های خود را فریب می دهند. مشتریان اکنون بیدار هستند ، آنها فقط می توانند بپرسند که آیا وقتی تعداد دنبال کنندگان به طور ناگهانی افزایش یافت ، بارگذاری کردی؟ به همین دلیل است که آنها به طور خودکار لایک ها را روی هر پست چاپ می کنند. این پسندیدن ها به طور مساوی در هر پست توزیع می شود تا مردم متوجه پوچ بودن آن نشوند.
کسانی که قبلاً با این وضعیت روبرو نشده اند ممکن است قادر به پیش بینی آن نباشند. بنابراین ، باید مثالی بزنم. به گزارش بیمارستانهای دندانپزشکی دنتیستانبول برخوردم. حساب شما اکنون 11000 دنبال کننده دارد و به طور متوسط ، هر پست 300 پسندیدن دارد. تا اینجا همه چیز طبیعی است. با این حال ، هنگام مرور پست های قدیمی ، متوجه برخی ناهنجاری ها می شوم. این پست که با ماشین ظرفشویی و نه فتوشاپ طراحی شده است ، 335 پسندیدن داشته است. چرا مردم این پست را دوست دارند؟
ضرر خرید فالوورهای جعلی و پسندیدن های جعلی
بگذارید بگوییم او این کار را دوست داشت. بیایید به این دو تصویر نگاه کنیم. همان بصری است. بین آنها فقط 21 روز اختلاف وجود دارد. یکی 20 لایک گرفت و دیگری 327 لایک. در محدوده تاریخ مربوطه تغییری در تعداد دنبال کنندگان وجود ندارد.
ضرر خرید فالوورهای جعلی و پسندیدن های جعلی
در اینجا دو احتمال وجود دارد. یا آژانس مارک را فریب می دهد ، یا پیروان مارک را فریب می دهد. در هر صورت ، یک بی نظمی وجود دارد. وقتی حساب هایی را که پست را پسندیده اند بررسی می کنم ، با بعد دیگری از کار روبرو می شوم. کسانی که پست را پسندیده اند در واقع حساب های جعلی نیستند. نه کاربران بنگلادشی یا هر چیز دیگری ، کاربران ترک و فعال کاملاً. با این حال ، ویژگی مشترک آنها این است که همه آنها نوجوان هستند. احتمالاً آژانس اداره کننده این مشاغل 400-500 حساب دارد که در یک سیستم پیروی مشترک شده اند. این کاربران هر پستی را که به طور خودکار ارسال می شود دوست دارند. نام تجاری همچنین به نظر می رسد و می گوید ، اوه چقدر خوب است ، کاربران واقعی همیشه آن را دوست دارند ، بنابراین آژانس وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد. وقتی آن را به طور دقیق بررسی می کنم ، تعداد واقعی پسندیدن هایی که این حساب در هر پست می گیرد 15 است. این 15 نفر به احتمال زیاد کارمندان بیمارستان هستند …
با خرید لایک های جعلی فقط خودتان را فریب می دهید
دنتیستان بول فقط یک نمونه بود. به راحتی می توانید هزاران حساب مشابه پیدا کنید. این مقاله را برای کسانی نوشتم که به لایک های جعلی اعتماد می کنند. تلاش و پولی که واقعاً خرج می کنید هدر می رود. رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما ، فروش ، و نه کسب لایک است. من می توانم تا حدی درک کنم که یک شخص برای ساختن دوستان خود از این قبیل بازی ها می کند. من می توانم یک توضیح روانشناختی بدهم ، اما اینکه یک مارک با فریب مشتری های خود این کار را می کند واقعاً باورنکردنی است. این فقط فریب دادن نیست ، بلکه واقعاً بی فایده است. زیرا در پایان روز به افراد واقعی نمی رسید.
کارشناسان عزیز شبکه های اجتماعی ، اگر مشتری شما از شما می خواهد پیروان جعلی را بارگذاری کنید ، این مقاله را ارسال کنید. ببینید که چقدر برند وی به افتضاح افتاده و باعث اتلاف وقت می شود.